Contact
ikRijverzekerd geeft u graag persoonlijk advies. Daarom heeft ikRijverzekerd ruime openingstijden. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 – 17:00 uur.
Bel ons nu op 0800 – 1206 (gratis) voor al uw vragen, schademeldingen en offertes. ikRijverzekerd neemt persoonlijk de tijd voor al uw vragen.
Per mail zijn wij te bereiken via service@ikrijverzekerd.nl of vul het contactformulier in en ontvang binnen één werkdag reactie.
Per post zijn wij te bereiken via
Postbus 387
5600 AJ Eindhoven
Hier kunt u bijvoorbeeld uw schadeformulier naartoe sturen.
Klachten
Wat kunt u doen bij een klacht?
Een klacht betekent dat u ergens niet tevreden over bent. Heeft u een klacht of bent u het niet eens met een beslissing? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. Komt u er vervolgens niet uit, dan vragen wij u een formele klacht in te dienen bij ikRijverzekerd.
Dit kunt u doen door een brief te sturen aan:
ikRijverzekerd
t.a.v. de Directie
Postbus 387
5600 AJ Eindhoven
U kunt u klacht uiteraard ook mailen naar service@ikrijverzekerd.nl
Binnen 2 weken ontvangt u onze inhoudelijke reactie. Lossen wij uw klacht niet op, dan kunt u uw klacht binnen 3 maanden na ons formele standpunt voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) of aan de rechter.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG ‘s-Gravenhage
T: 070 – 333 8 999