IkRijVerzekerd
  • Home
  • Direct offerte
    • Bel ons
    • Online
  • Veelgestelde vragen
  • Polisvoorwaarden
  • Schade
  • Partnerprogramma
  • Over ons
    • Wie zijn wij?
    • Werken bij ons
  • Contact
  • Menu Menu

Contact

ikRijverzekerd geeft u graag persoonlijk advies. Daarom heeft ikRijverzekerd ruime openingstijden. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 – 17:00 uur.

Bel ons nu op 0800 – 1206 (gratis) voor al uw vragen, schademeldingen en offertes. ikRijverzekerd neemt persoonlijk de tijd voor al uw vragen.

Per mail zijn wij te bereiken via service@ikrijverzekerd.nl of vul het contactformulier in en ontvang binnen één werkdag reactie.

Per post zijn wij te bereiken via

Postbus 387
5600 AJ Eindhoven

Hier kunt u bijvoorbeeld uw schadeformulier naartoe sturen.

Klachten

Wat kunt u doen bij een klacht?

Een klacht betekent dat u ergens niet tevreden over bent. Heeft u een klacht of bent u het niet eens met een beslissing? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. Komt u er vervolgens niet uit, dan vragen wij u een formele klacht in te dienen bij ikRijverzekerd.

Dit kunt u doen door een brief te sturen aan:

ikRijverzekerd
t.a.v. de Directie
Postbus 387
5600 AJ Eindhoven

U kunt u klacht uiteraard ook mailen naar service@ikrijverzekerd.nl

Binnen 2 weken ontvangt u onze inhoudelijke reactie. Lossen wij uw klacht niet op, dan kunt u uw klacht binnen 3 maanden na ons formele standpunt voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) of aan de rechter.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG ‘s-Gravenhage
T: 070 – 333 8 999

Neem nu contact op!

0800-1206 (gratis)




Stel uw vraag

    © 2022 IkRijVerzekerd - Privacy verklaring
    Scroll naar bovenzijde