IkRijVerzekerd
  • Home
  • Direct offerte
    • Bel ons
    • Online
  • Veelgestelde vragen
  • Polisvoorwaarden
  • Schade
  • Partnerprogramma
  • Over ons
    • Wie zijn wij?
    • Werken bij ons
  • Contact
  • Menu

Contact

ikRijverzekerd geeft u graag persoonlijk advies. Daarom heeft ikRijverzekerd ruime openingstijden. Onze medewerkers zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur, en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.

Bel ons nu op 0800 – 1206 (gratis) voor al uw vragen, schademeldingen en offertes. ikRijverzekerd neemt persoonlijk de tijd voor al uw vragen.

Per mail zijn wij te bereiken via service@ikrijverzekerd.nl of vul het contactformulier in en ontvang binnen één werkdag reactie.

Per post zijn wij te bereiken via

Postbus 387
5600 AJ Eindhoven

Hier kunt u bijvoorbeeld uw schadeformulier naartoe sturen.

Klachten

Wat kunt u doen bij een klacht?

Een klacht betekent dat u ergens niet tevreden over bent. Heeft u een klacht of bent u het niet eens met een beslissing? Neemt u dan alstublieft contact met ons op. Komt u er vervolgens niet uit, dan vragen wij u een formele klacht in te dienen bij ikRijverzekerd.

Dit kunt u doen door een brief te sturen aan:

ikRijverzekerd
t.a.v. de Directie
Postbus 387
5600 AJ Eindhoven

U kunt u klacht uiteraard ook mailen naar service@ikrijverzekerd.nl

Binnen 2 weken ontvangt u onze inhoudelijke reactie. Lossen wij uw klacht niet op, dan kunt u uw klacht binnen 3 maanden na ons formele standpunt voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid) of aan de rechter.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Postbus 93257
2509 AG ‘s-Gravenhage
T: 070 – 333 8 999

Neem nu contact op!

0800-1206 (gratis)




Stel uw vraag

© 2019 IkRijVerzekerd - Privacy verklaring
Scroll naar bovenzijde