Schade
Schade kan u een hoop zorgen opleveren. Wij nemen graag een groot gedeelte van deze zorgen uit handen en zorgen ervoor dat u snel weer op weg bent. Door de vele autobedrijven waar we mee samenwerken is er altijd een hersteller bij u in de buurt.
Wat te doen bij schade?
- Vul uw schadeformulier in en mail deze naar service@ikrijverzekerd.nl of verstuur deze naar
Postbus 387
5600 AJ Eindhoven - De schade wordt direct na ontvangst in behandeling genomen door de schadeafdeling;
- U blijft op de hoogte van de schadeafhandeling;
- Wij zorgen samen met de verzekeraar voor een snelle en correcte afhandeling.
Mocht u vragen hebben of zijn er onduidelijkheden, aarzel dan niet en bel ons via 0800 – 1206 (gratis). Onze medewerkers helpen u graag!
Mocht u buiten openingstijden een schade willen melden of direct hulp nodig hebben. Neem dan contact op met het alarmnummer op uw groene kaart.
Online schade melden
Indien u een verzekering heeft via Voogd en Voogd, kunt u via deze link uw schade online melden.
Schadeformulier
Het invullen van een schadeformulier kan best lastig zijn. Met onderstaande tips kunnen wij het u makkelijker maken:
- Probeer het schadeformulier ter plekke in te vullen
- Maak een duidelijke situatieschets en als het mogelijk is foto’s
- Vul de voorkant van het schadeformulier zo volledig mogelijk in
- Vergeet de achterzijde niet en vul deze thuis in
- Vraag hulp als u er niet uitkomt
Schadeformulier nodig?
Wat te doen bij ruitschade?
Mocht u onverhoopt een ruitschade hebben, dient u telefonisch contact met ons op te nemen via 0800 – 1206 (gratis). Wij kunnen u direct doorverwijzen naar een aangesloten glashersteller bij u in de buurt.