IkRijVerzekerd
  • Home
  • Direct offerte
    • Bel ons
    • Online
  • Veelgestelde vragen
  • Polisvoorwaarden
  • Schade
  • Partnerprogramma
  • Over ons
    • Wie zijn wij?
    • Werken bij ons
  • Contact
  • Menu

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik een wijziging doorgeven?

U kunt ons voor alle wijzigingen telefonisch bereiken via 0800 – 1206 (gratis). Wij zijn van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00-18.00 uur, en op zaterdag van 9.00-17.00 uur.  Wijzigingen van bijvoorbeeld adres en rekeningnummer kunnen ook per e-mail via service@ikrijverzekerd.nl

Wat heb ik nodig om een auto te verzekeren?

Om uw auto te verzekeren hebben wij slechts uw persoonlijke gegevens nodig, uw rekeningnummer en een kenteken en meldcode van de auto. Als u ons met deze gegevens belt kunnen wij u binnen 5 minuten verzekerd de weg op sturen!

Hoeveel schadevrije jaren heb ik opgebouwd?

U bouwt alleen schadevrije jaren op als u een autoverzekering op naam heeft staan. Als de laatste verzekering langer dan 1 jaar geleden is gestopt zijn uw schadevrije jaren helaas vervallen.

Hoe zit het met mijn schadevrije jaren na een schade?

Als u een schade heeft waarvoor u zelf aansprakelijk bent valt u altijd 5 schadevrije jaren terug tot een maximum van -5 jaren.

Hoe kan ik mijn premie betalen?

Als u kiest voor een maand- of kwartaalpremie schrijven wij dit altijd automatisch af. Bij een jaarpremie kunt u de betaling ook zelf overmaken. Mocht er een incasso mislukken ontvangt u altijd een herinnering (per post/mail) en kunt u de betaling overmaken middels de gegevens in de brief.

Hoe kan ik mijn verzekering opzeggen?

Als u een vrijwaringsbewijs heeft kunt u hiervan een foto/scan e-mailen naar ons via service@ikrijverzekerd.nl Mocht u willen overstappen kunt u dit telefonisch doorgeven via 0800 – 1206 (gratis).

Ik wil een schade melden

U kunt hier uw schade melden

Neem nu contact op!

0800-1206 (gratis)




Stel uw vraag

    © 2021 IkRijVerzekerd - Privacy verklaring
    Scroll naar bovenzijde